wtorek, 27 marca 2012

Dla maluszka

Ostatnio miałam przyjemność zrobić karteczkę dla małego chłopca, który choć ma niewiele ponad miesiąc, to wiele już przeżył. Na szczęście wszystko idzie ku dobremu :)

Kartka dla chłopca wiec w odcieniach niebieskiego i bieli. Główną ozdobą są przepiękne bamboszki z craftfunu.



Napis z imieniem


Bamboszki z wstążką





Fajnie się pracuje z tymi tekturkami :) jak wygram w totka to się obkupię ;)

Napiszę jeszcze o ciekawej inicjatywie - uscrapowani. Fajny pomysł i zastanawiam się nad udziałem... :)

A na początek candy :))





Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze. Kartki sztalugowej jeszcze nie naprawiłam... wena mi przeszła ;)


3 komentarze:

  1. Muszę przyznać,że bardzo ładne te kartki.Mały bąbelek jeszcze nie pochwali Twojego wysiłku ale Jego rodzice na pewno :)Ja też bym się chętnie w to i owo obkupiła ale maszynka o jakiej myślę na razie wydaje mi się nieco drogawa.No kto wie ...może i ja coś wygram???? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wygrałam... a tekturki i tak kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że taka karteczka maluszkowi szczęścia trochę przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)