czwartek, 15 marca 2012

Tradycyjne

Dziś kolejne kartki wielkanocne. Mam nadzieję, że to już ostatnie, bo wyczerpałam się w tym temacie ;)

Tym razem z motywami tradycyjnymi i na papierze z tradycyjnym wzorem... ot, po prostu dla tych, którzy cenią tradycyjne kartki :)









Kartki proste, szybko się je robiło więc z rozpędu zrobiłam jeszcze jedną... już mniej tradycyjną ;)
Kartka poleci zagranicę... :)





Spodobało mi się to połączenie zieleni i fioletu - moim zdaniem bardzo wiosenne :)
A wiosna tuż, tuż...


5 komentarzy:

  1. Zieleń z fioletem zawsze się sprawdza:)
    I znowu podziwiam Twoją pracowitość:)
    Ja miewam zrywy.Potem sobie trochę leży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty już kończysz z kartkami świątecznymi, a ja jeszcze nawet nie zaczęłam. Fiolet i zieleń - super:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, ja w temacie wyczerpałam się już 2 miesiące temu ;) Nie przepadam za robieniem kartek wielkanocnych. A te Twoje tradycyjne całkiem fajnie wyszły - stonowane i poważne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam naprawić komentarz-miałam ,,zryw'' do robienia kartek wielkanocnych ale na szczęście kilkanaście sztuk już wysłałam.Na zdjęcia już sił mi zabrakło tak więc się nawet nie pochwalę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, gratuluję :)
      Widzisz... ja zrobiłam ale jeszcze nie wysłałam :D Też potrzebuję jakiegoś "zrywu" :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)