czwartek, 8 marca 2012

Z pisankami

Kolejne kartki wielkanocne tym razem z pisankami. 


Pierwsza we wiosennych kolorach, pisanki w "koszyczku", motylki czyli wiosna w pełni :)







Na pisanki wykorzystałam papier z ptakami więc zgłaszam pracę na wyzwanie w UHK Gallery
 http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/
To mój pierwszy udział w wyzwaniu :) Nie liczę, że wygram, ooo nie :)
Wśród tych wszystkich pięknych, bogatych i wypieszczonych prac moja jest dość zwykła ale co tam...
Do odważnych... itd ;)



Druga kartka w kolorach bardziej odważnych... i mniej kojarzonych z Wielkanocą. Ale za to papier z pisankami :)





A przede mną jeszcze kilka świątecznych kartek do zrobienia... Szukam inspiracji :)


Aaaaa i jeszcze jedno - na dziś i na każdy kolejny dzień wszystkim kobietom samych NAJ, NAJ, NAJ :)

5 komentarzy:

  1. Podziwiam za pracowitość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki, bardzo mi się podobają! Będę zaglądała i podziwiała:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne karteczki, szczególnie ta druga w bardziej energetycznych kolorach przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy ten koszyczek z serwetek! Sympatyczne kartki :)

    Bardzo Ci dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już jutro!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)