sobota, 21 kwietnia 2012

Na roczek

Witam :)

Tym razem przedstawiam kartkę zrobioną na pierwsze urodziny pewnego chłopca. Kartki dla chłopców czy mężczyzn są dla mnie dużym wyzwaniem. Tym razem poradziłam sobie tak...




Bazą kartki jest błękitny papier wizytówkowy, do tego żółty papier z Galerii Papieru (niestety, nie potrafię znaleźć, który to), kawałek tasiemki z szafy babci :) A słoń z cyferką to... naklejka na ścianę :) Kiedyś udało mi się kupić zestaw takich fajnych cyferkowych naklejek. Myślę, że idealnie się nadają na kartki urodzinowe  dla dzieci.


Napis wykonany moimi ulubionymi mini stempelkami



Mam nadzieję, że kartka się spodoba!! 
Kartkę zgłaszam na jedynkowe wyzwanie nr 12 w Galerii Rae

Pogoda dziś piękna więc trzeba z niej korzystać!! Czego i Wam życzę :)
Dziękuję za bardzo miłe komentarze pod poprzednim postem :)
Pozdrawiam


Aaaa, zapomniałabym :)
Zapraszam do Galerii Papieru - tam candy m.in. z okazji dodruku pięknych papierów "Usłane różami". Do wygrania właśnie ten zestaw. Polecam :)



P.S. Czy ktoś zauważył zmianę szaty graficznej? :)
Wydaje mi się, że teraz jest bardziej przejrzyście i wiosennie :)

5 komentarzy:

  1. Stempelki są rzeczywiście fajne.Kartka na pewno się spodoba.Ja ostatnio też robiłam karteczkę na roczek ale musiała być szybciutko wysłana więc nawet nie pomyślałam żeby ją uwiecznić na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się pstrykać wszystkie moje "dzieła" choć nie zawsze warunki sprzyjają dobremu zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stempelki faktycznie idealne do kartek dziecięcych:-) Świetne wykorzystanie naklejki:-) Fajnie to razem wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, słodka jest :) Uwielbiam motyw słonia, który kojarzy mi się z samymi pozytywnymi cechami :) Karteczka wyszła naprawdę świetnie! :)
    A propos zmiany tła bloga - myślę, że jest o wiele, wiele lepiej. Wszystko jest bardziej widoczne, włącznie z twoimi pracami, które prezentują się ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)