sobota, 12 maja 2012

Komunijna

Witam :)

Dziś pokażę kartkę komunijną dla chłopca. Pierwszy raz robiłam kartkę na taką okazję.
Oczywiście musiał się pojawić motyw kielicha i hostii.
Jest raczej prosta i skromna - taka właśnie wydaje mi się odpowiednia na Komunię.
W błękitach, bo dla chłopca... a poza tym ten kolor ostatnio za mną "chodzi" ;) O czym się przekonacie w następnych postach :)




Kwiatki ręcznie robione, listki dziurkaczowe, tasiemka i kropki akrylowe.


Napis odbity z zestawu BASIC z Lemonade (tak, tak, wreszcie przyszła przesyłka!), dodatkowo embossingowany na gorąco tym pudrem z scrap.com.pl (tak, tak, tą przesyłkę też dostałam!). Trochę się namęczyłam z tym embossingiem ale przynajmniej spróbowałam czegoś nowego :)

Zgłaszam ją na jedynkowe wyzwanie w Galerii Rae

Pogoda dziś nas nie rozpieszcza... nic tylko spać by się chciało...

Dzięki za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Doceniam, że ktoś tu zagląda!!

P.S. Dzięki również za zgłoszenia do zabawy "podaj dalej" !!! Jedna przesyłka już wysłana :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam embossing na gorąco.Daje niesamowite efekty.Podobają mi się te Twoje kwiatuszki:)
    Zajrzyj do mnie bo czeka Cię kolejna zabawa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają Ci się kwiatuszki? To być może ucieszysz się z przesyłki :)
      Za zaproszenie do zabawy dziękuję :) skorzystam :)

      Usuń
  2. Śliczna ta Twoja karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ci wyszła ta karteczka- rozkręcasz się!!! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie skomponowana kartka, kwiatki śliczne, koronka dodaje lekkości, super:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)