niedziela, 6 maja 2012

Magiczna niespodzianka :)

Zapraszam na candy w Magicznej Kartce. Do wygrania nowa tajemnicza kolekcja papierów :)
Kolekcja z opisu jest lekka, delikatna i romantyczna. O tak, na pewno będzie przepiękna :)



Obiecuję, że już niedługo pokażę co nowego u mnie... Muszę pokończyć parę rzeczy, które robię na raz. Macie też tak? Zaczynam coś i nie kończę... a potem ciężko do tego wrócić. Tak samo mam z książkami - ale to już zupełnie inna historia ;)

Pozdrawiam, miłej niedzieli :)


2 komentarze:

  1. Tak,tak i jeszcze raz tak mam!
    Leżą mi na przykład trzy książki,które czytam w zależności od nastroju.Leżą przygotowane elementy na kolczyki czy bransoletki bo w wyobraźni mam już gotową wizję jak mają wyglądać.Na szczęście do wszystkiego wracam czasem z dużym poślizgiem czasowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorzej jak w trakcie takiego "przestoju" zmieni mi się koncepcja... i wszystko trzeba zacząć o początku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)