czwartek, 10 maja 2012

Podaj dalej - kto się bawi?

Witam słonecznie :)

Chciałabym dziś Wam zaproponować zabawę "Podaj dalej". Jakiś czas temu udało mi się zapisać na tą zabawę u Agnieszki z bloga Moja Kreatywna Agapa. Parę dni temu otrzymałam przesyłkę i się zachwyciłam :)
Oto co Agnieszka mi przysłała:



Rzut oka na szczegóły :) Wykrojnikowe przydasie są wspaniałe :)









I jeszcze specjalnie dla mnie zrobiony albumik na przydasie :)



Dziękuję i teraz moja kolej na ogłoszenie zabawy. A zatem...
  • Dwie pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem ze zgłoszeniem otrzymają ode mnie drobiazg. 
  • Osoby te proszę o wysłanie swoich danych adresowych na adres asio00@poczta.onet.pl
  • Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić tą zabawę na swoim blogu
Przesyłkę postaram się wysłać jak najszybciej :)
Kto jest chętny na zabawę?? Do startu, gotowi... START :)
Buziaki


3 komentarze:

  1. A co dostanę:)???
    Oczywiście nie ważne co:) Właściwie to my się już chyba nie liczymy bo sobie wysłałyśmy co nieco:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwsza więc zgłoszenie przyjęte :) Adres ten sam co poprzednio?
      A co dostaniesz? Hmmm... coś się wymyśli :) Jak Ci się nie spodoba to... podasz dalej :D

      Usuń
  2. C-U-D-O-W-N-E te wykrojniki:)
    Ja też zapisuję się na podaj dalej:)

    Pozdrawiam:D

    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)