czwartek, 17 maja 2012

Wakacje i prezenty :)

Witam serdecznie :)
Dziś nie pokażę nic nowego, za to pochwalę się co dostałam od Pauliny z bloga Galeria Inspiracji w ramach wygranego candy... Ale żeby stopniować napięcie - najpierw o zabawie "Wspomnienia z wakacji", do której zaprosiła mnie Jola z bloga Świdrygałki.

Oto nasze wakacje w Bieszczadach... zdaje się, że w 2009 roku... Bardzo lubię wracać do tych wspomnień :) Nigdy wcześniej nie byłam w Bieszczadach i się zachwyciłam!! Było pięknie i nawet pogoda dopisała :)
A tu krótka foto relacja:


Piękne widoki na góry z zapory na Solinie


Plaża nad zalewem. Woda ciepła i czysta...





Żaglówki i "zielone wzgórza nad Soliną' :)


I trochę zwiedzania - synagoga (która teraz jest galerią) i cmentarz żydowski w Lesku.




Kapliczka ze skansenu w Sanoku



A oto nasz mały przewodnik :) Do dziś uwielbia mapy ;)



Po zdjęciach widzę, jak czas leci... Mały przewodnik już nie jest taki mały ;)

Zgodnie z regułami teraz moja kolej zaprosić 5 osób do tej zabawy - nie zmuszam ale będzie mi miło obejrzeć inne wakacyjne wspomnienia :)

Zapraszam:
Klaudię z bloga http://claoodia-art.blogspot.com/
Agnieszkę z bloga http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/
Paulinę z bloga http://galeria-inspiracji.blogspot.com/
Kasię z bloga http://kreatywna-robotka.blogspot.com/
Anulę z bloga http://anula2010.blogspot.com/2012/05/wedrowny-album-cz1.html

A teraz do prezentów :)
Jakiś czas temu Paulina organizowała u siebie candy, w którym udało mi się wygrać spośród obserwujących :) Okazało się, że mieszkamy niedaleko siebie i postanowiłyśmy się spotkać.
Wczoraj w końcu doszło do spotkania. Było bardzo miło :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda nam się spotkać.
Paulina to fajna młoda dziewczyna!! Koniecznie odwiedźcie jej bloga i zobaczcie jej dzieła :) Teraz zajęta jest pisaniem i obroną pracy licencjackiej - już trzymam kciuki :)

 A oto co dostałam w paczuszce :) Duuuuużo tego :)


Piórka, tasiemki i inne przydasie


Coś słodkiego, coś z kofeiną i coś do czytania 


Piękne papierki :)



Paulina, dziękuję Ci bardzo za tak okazały prezencik!! Wszystko na pewno mi się przyda... a książkę już dziś zaczynam :)

Przepraszam za długość tego postu i ilość zdjęć... Gratuluję wytrwałości ;)
Pozdrawiam, miłego dnia :*

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Solinę i Bieszczady :) Mam nadzieję że uda mi się w tym roku tam pojechać :) I w końcu właśnie odwiedzić kuzynkę z malutką hi hi hi ;) Widoki piękne, mnie zawsze tam zachwycają ah :)
    Bardzo dziękuję za spotkanie i cieszę się bardzo, że nagroda się podoba i przyda :) Przepraszam, że książka ma cenę, ale mnie ta książka urzekła i stwierdziłam, że skoro spotkamy się osobiście to przekażę ją tobie ;) Mam nadzieję, że napiszesz mi później czy ci się spodobała, bo wbrew pozorom nie jest to żadne romansidło a dość ciekawa historia :)
    No kolejne spotkanie musi być koniecznie ! A jak !! :)
    Cieszę się że się poznałyśmy, no i będziemy w kontakcie, bo sesji wrócę z wielkim hukiem :P ha ha ha :)
    No i cieszę się, że mogłam poznać twoją rodzinkę a w szczególności najmłodszą pociechę ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na ten powrót z wielkim hukiem :)
      A co do książki - to z racji wykształcenia taki prezent jest dla mnie szczególnie cenny! Uwielbiam czytać :) Jak skończę, dam znać jak mi się podobało :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Asia!Wielkie,ogromniaste Gratulacje z powodu wygranej.Wygrana jest jeszcze innego rodzaju.Okazuje się,że blogowe środowisko to skarbnica osób,które niby przypadkiem los stawia nam na drodze.I często okazuje się ,że z takich wirtualnych kontaktów zyskujemy prawdziwe skarby.Bo wartościowy człowiek to SKARB!
    Co do wakacji-jeszcze nie byłam w Bieszczadach i myślę ,że kiedyś tam pojedziemy bo widoki przecudne.
    Przewodniczka wspaniała! Ja też trochę ze smutkiem patrzę na zdjęcia moich dwóch przewodników no bo dlaczego w takim tempie rosną??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Okazuje się, że szczęście mnie nie opuszcza i co chwilkę otrzymuję wspaniałe prezenty :) Ale przecież nie o prezenty chodzi... skarby Wy moje ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)