wtorek, 19 czerwca 2012

Doniczka pełna kwiatów

Witam

Moja córa od przyszłego roku szkolnego zmienia grupę w przedszkolu wypada więc podziękować za dotychczasową opiekę obecnej wychowawczyni, pani Beacie.
Z tej okazji pokusiłam się o kartkę-doniczkę. Podziwiałam kartki robione przez Ladybug ale u mnie inspiracją była kartka znaleziona na blogu Scrap Pasji
Dzięki dokładnym wytycznym pomierzyłam, pokleiłam, ozdobiłam i wyszło tak:



 Papier Galeria Papieru, serwetka papierowa, róże własnoręczne, kwiaty i ćwieki ze scrap.com.pl, naklejane fioletowe kropki www.scrapek.pl/






Całość już z podziękowaniami


Jest jedna duża róża i kilka małych wokół niej więc zgłaszam ją na wyzwanie Z różą w Berisart

Pozdrawiam :)
Ostatnio jakoś mało czasu na wszystko a dużo się dzieje... echhh, życie :/

8 komentarzy:

  1. fajnie ci wyszła ta doniczkowa karteczka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna praca. Takie oryginalne kartki są najlepszym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wyszło cacuszko :) A do tego foto lepsze i wszystko pięknie widać :) Się kobieto rozkręcasz ;D Fajnie! Bakcyl papierowy widzę już połknięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze podziwiam,że ciągle poszukujesz nowego! Dzieje się u Ciebie to wiem.Mam nadzieję,że wszystko coraz lepiej.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U nas czarna seria, po samochodzie teraz padło na komputer :(( Ekran się popsuł i ledwo co widzę...
      W związku z tym mogę zniknąć na czas jakiś aż kupimy coś nowego.
      Książka dotarła,dziękuję :) Już czytam! A Tobie wyślę dzisiaj!!

      Usuń
  6. urocza karteczka, świetne pastelowe kolorki
    ***
    dziękuję za udział w wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna doniczusia- dobrze że podlinkowałaś źródło to ja też się pokuszę o taką ;)
    Pozdrawiam kapiąco kap, kap, kap bo u mnie leje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)