środa, 6 czerwca 2012

Euro spoko :)

Jeszcze tylko 2 dni... :)))))))) I zaczyna się Euro!!!!!!!!!!

Ja jestem kibicem i już zaczynam się ekscytować całym tym zamieszaniem! Od piątku popołudnia i wieczory mam zarezerwowane na mecze i trudno będzie mnie wyciągnąć sprzed telewizora ;)

Od wielu już lat w przy każdych mistrzostwach rodzinnie obstawiamy mecze. Kiedyś wygrywała moja siostra, która nie znając się na piłce dużo trafniej obstawiała niż ja... Ostatnio chyba wygrałam ja :)
Zobaczymy, jak będzie tym razem :)

W każdym razie do obstawiania potrzebny jest notes :)

Okładka przednia skomponowana na wzór boiska.


 Notes w barwach patriotycznych, bo przecież okazja nie byle jaka. Nawet jeśli nasza drużyna odpadnie szybko, każdy z nas jest gospodarzem Euro :)



Brązowy papier wizytówkowy, wstążki i napis biało-czerwony, piłki wycięte z przepięknych papierów kupionych w scrap.com.pl, piłka największa podklejona na taśmie dystanowej.

Tył


Już od piątku nie będę się rozstawać z tym notesem :)

Kolorystycznie notes pasuje do wyzwania w Diabelskim Młynie, więc tam go zgłaszam i jeszcze do Scrap Butiku na wyzwanie Euro 2012

A że kibicowanie przypisywane i kojarzone jest głownie z mężczyznami to zgłaszam notes na wyzwanie "Coś męskiego" w Magicznej Kartce


Przy okazji cięcia pięknych papierów piłkarskich ze scrap.com.pl powstała patriotycznie mobilizująca podkładka pod kubek czy butelkę (co to za mecz bez piwka;) ).



Czy tylko mnie się wydaje, że ta piłka jest "jak żywa"?
Podkładkę zgłaszam na wyzwanie Euro 2012 w Artimeno.

Dzięki za komentarze :)
Pozdrawiam :*



12 komentarzy:

  1. No szalejesz ! Notes świetny;) A podkładka no faktycznie piłka jak prawdziwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłka jak prawdziwa! Poznań jest jednym z miast organizatorów a ja jak dotąd nie bardzo czuję Euro.Może mi się udzieli jak już się rozpocznie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, u Ciebie grają Włosi!! Aaaaaaa!!! Ile bym dała za bilety...!

      Usuń
  3. Dziękujemy za zgłoszenie pracy na nasze wyzwanie :-)))

    Piłka jak żywa :-)

    pozdrawiam ciepło
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca, dziękuję za udział w zabawie......DT blogu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne prace! A Euro tuż... tuż... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały notes:)A piłka po prostu extra:)
    Ja nie lubię piłki nożnej, w przeciwieństwie do całej rodziny:)

    Pozdrawiam:)

    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale pomysł! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Świetne prace, wspaniały pomysł i w dodatku na czasie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie prace świetne i praktyczne:)Dziękuję za udział w wyzwaniu,DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny notes piłkarski :)
    PS. Dziękuję za tak miły komentarz pod moją pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny notes! Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)