wtorek, 5 czerwca 2012

Sztalugowa w turkusie

Witam serdecznie :)

Troszkę  mnie nie było... ale już pokazuję co u mnie nowego :)

W niedzielę wybrałyśmy się z Pauliną na II Jarmark Aktywności Twórczej w MDK Batory. Było dużo ciekawych stoisk, które kusiły swą ofertą. Ja skusiłam się na kilka przydasi do decoupage'u, zrobiłam małe zakupy na stoisku scrap.com.pl i Magicznej Kartki.
Najnowsza kolekcja Magicznej Kartki Letni Poranek mnie zachwyciła!! Piękne papiery z gotowymi do wycięcia elementami, dzięki którym kartka właściwie powstaje sama... A oto dowód :)

Papier bazowy nie jest z kolekcji Letni Poranek ale wpasował się idealnie.


Stempelek z Lemonade



Zbliżenie na wycięte elementy z Letniego Poranka


Rzut z góry :)



Jak Wam się podoba? Ja jestem zachwycona :)
I już zbieram na te papiery, bo kupiłam tylko kilka kartek.

Chciałam tą kartkę zgłosić na wyzwanie czujemy blue(sa) w lemonade ale po dokonaniu poważnych obliczeń wyszło mi, że w mojej kartce nie ma 70% niebieskiego... no nic, może coś jeszcze zdążę stworzyć na to wyzwanie :)

Za to zgłaszam ją do Rapakivi na wyzwanie z serwetką i perełką  - jednak nie zgłaszam :( ale wszystkich innych zapraszam na to wyzwanie :)

Dzięki za komentarze pod ostatnimi postami:)
Pozdrawiam!!!!!


10 komentarzy:

  1. No to muszę przyznać,że brakowało Cię:)
    Co do karteczki to ja też ostatnio po raz pierwszy próbowałam sił robiąc kartkę sztalugową.Niezmiernie mi się to podoba.Już miałam pytać skąd te cudne kwiatki(myślałam,że kupiłaś nowe stempelki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No mrrrrr cudeńko ! ;) Kurka wodna ja czekam na tą moją paczkę z całą kolekcją :D Aaaaaaaa! No fakt po twojej kartce widać, że sama się tworzy te elementy są cudne :) Tak jak ci powiedziałam w niedziele dla mnie to była miłość od pierwszego spojrzenia hi hi hi ;) I to te perełki co kupiłaś w niedziele są na karteczce ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak co to ja Paulette :)

      Usuń
    2. Poznałam Cię ;)
      Oj, to musisz ćwiczyć swoją cierpliwość! Ale warto, bo jak już dostaniesz paczkę to gwarantuję Ci, że tak szybko od niej nie odejdziesz:)

      Usuń
    3. Aaaa, i to są te perełki :) Dzięki za pomoc w wybieraniu :)

      Usuń
    4. Teraz mi sąsiadka przyniosła paczkę i ... póki co aż mi szkoda ciąć ale pewnie jak zacznę to nie skończę :P

      Usuń
  3. Przepiękna ta karteczka :) Taka delikatna - super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)