niedziela, 1 lipca 2012

Czekoladownik - debiut

Dziś prezentuję mój pierwszy czekoladownik zrobiony dla Eli (pozdrawiam!) :)

Pierwszy ale myślę, że udany. Robiłam go na oko, bez szablonu no i oczywiście zmarnowałam trochę papieru bo źle wymierzyłam... ale uczę się na błędach :)

Przepraszam za tą ilość zdjęć ale nie mogłam się zdecydować ;)



Papiery z Galerii Papieru TEN i TEN - bardzo fajne papierki, świetne wzory!!



Ramka Bluszcz z Craftfun, kwiatki i ćwieki ze scrapek.pl



Stempel z Lemonade - fajnie pasuje do czekolady :)


A tak wygląda w środku :)






Jest ramka więc zgłaszam czekoladownik na wyzwanie #13 z Ewikiem - praca z ramkami do Kreatywnego Pola.
A ze względu na kolorystykę pasuje do wyzwania w Scrap Gangu "Biało-czerwoni".

Uff, jak gorąco... Straszny upał... Nic się nie chce...
A jak u Was??

Pozdrawiam gorąco (!!!!!)
Miłego dnia,
Asia

8 komentarzy:

  1. U nas już nawet po burzy! Czekoladownik świetny .Uwielbiam tekturowe elementy.Fajna z tym zabawa.O matko !!!!Aż mi narobiłaś apetytu na czekoladkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci wyszedł, wygląda smakowicie!
    Ja tak aż bardzo nie cierpię z powodu pogody, dekupażuję sobie pudełko w miarę chłodnym pokoju, a lakier wysycha na dworze w mgnieniu oka ;)
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladownik świetny. Mam te papiery z Galerii ale nie myślałam o takim połączeniu. Fantastyczne. Chyba zabieram się do cięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie Ci wyszedł aż ślinka leci na czekoladę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czekoladownik. Z takiego czekolada smakuje jeszcze smaczniej:)

    pozdrawiam
    Rysa scrapgangsterka

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie słodkie jak sama czekolada:) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm na pewno dużo słodyczy! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ubranko dla czekoladki !!! Bardzo dziękuje za udzieł w moim wyzwaniu Ewik DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)