piątek, 13 lipca 2012

Dla chłopca i dziewczynki

Dziś prezentuję kartki powitalne dla dzieci.
Kartki są z tekturkami z Craftfun - jakiś czas temu wygrałam tam bon na 50 zł i się obkupiłam :)

Jako pierwsza kartka chłopięca z konikiem bujanym :)


Papier jeansowystempel imitujący szycie i stempel z napisem z Lemonade.


Konik na biegunach jak pisałam jest z Craftfun, napis odbiłam na kalce.
Ćwieki ze scrapek.pl


Na dole kwiatuszki, które dostałam od Agnieszki w ramach "Podaj dalej" potuszowane pod kolor :)
Jak jeansy to musi być pomarańczowa nitka, nie? Dlatego kartka jest w tych kolorach :)


Kolejna kartka jest dla dziewczynki - tu główną ozdobą jest tekturka z wózkiem z Craftfun (jakże by inaczej;-) )






Na dole falbanka ze wstążki i kwiatki znów od Agnieszki - dziękuję Ci bardzo!!!
Ogólnie wyszła słodka i pastelowa :) w sam raz na przywitanie Młodej Damy :)

Która z kartek Wam się bardziej podoba?? Mnie chyba ta chłopięca :)


A w niedzielę zapraszam Was na ArtJarmark w ramach Art Naif Festiwal w Katowicach na Nikiszowcu!!!!!


Będziemy tam z Pauliną :))) Jestem bardzo ciekawa, jak będzie...
Póki co, jak pisałam wcześniej, praca wre, dużo kartek porobiłam ostatnio, chciałoby się więcej ale doba nie jest z gumy... a szkoda ;)
Te dzisiejsze kartki i ślubne z poprzednich postów będą do kupienia na ArtJarmarku :) Ale nie tylko...
Ozdobiłam też kilka świeczek metodą decoupage'u - to mój debiut :)
Wrażeniami na pewno się pochwalę :) Trzymajcie za nas kciuki!!!

Teraz życzę wszystkim udanego i pogodnego weekendu :)

P.S. Dziękuję za wyróżnienia "zwrotne" od Pauliny i Klaudii - dzięki dziewczyny!!!!!!
Nie będę już wyznaczać kolejnych osób - jeśli ktoś czuje się wyróżniony niech się częstuje :)


6 komentarzy:

  1. Ale słodkie! :) na prawdę zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podoba się bardziej ta z wózeczkiem:)
    A tak w ogóle to gratuluję Ci tych wszystkich pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne karteczki;) ta z konikiem jest boska;) przeszycia, dzinsowy papierek...miodzio;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są świetne :) Nie umiem wybrać - na szczęście nie muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki, widzę, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie obie karteczki są urocze :) Każda jest inna więc ciężko wybrać bo jedna i druga mają w sobie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)