wtorek, 10 lipca 2012

Romantic melody vol. 1

Witam :)

Oto kartka ślubna zrobiona z papieru Lemonade Romantic Melody. Kiedyś dostałam go jako gratis przy zamówieniu, przeleżał swoje aż trafiłam na wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie - szary, mięta i róż.


Kartka wygląda tak:


Rozetka - debiut :)



Kwiatki, ćwieki, tag ze scrapek.pl.

Troszkę mam obawy, jeśli chodzi o kolorystykę - bo ten szary jest szaro-zielony... Nie wiem, co powiedzą na to w Diabelskim Młynie - ale jak nie spróbuję, to się nie dowiem :)

Przy okazji powstała druga kartka z tego papieru ale to już może innym razem :)
W ogóle dużo ostatnio rzeczy powstaje a to z powodu pewnego wydarzenia w niedzielę...
Ale o tym jeszcze Wam opowiem :)

Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. No i znowu coś nowego:)Czuję,że szykuje Wam się jakiś ślub w rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przymierzam się do tej paletki :P ale póki co to tylko w planach :P Ja od lemonade dziś w gratisie do przesyłki dostałam papier z kolekcji country ... nie mam zielonego pojęcia co z nim poczynię :P Za to stemple poszły już w ruch :P
    Kartka rewelacyjna:) Ja bym ci ją zaliczyła pod paletę kolorów :D he he he :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wezmą pod uwagę Twoje zdanie :)
      A jakie masz stemple? To też niespodzianka??

      Usuń
  3. Zamówiłam sobie personalny stempel, a także z napisem "zaproszenie", "młodej parze", oraz "niech kazdy wasz dzien bedzie przepełniony miłością". Są cudne i rewelacyjnie się odpijają,szkoda ze nie kupiłam sobie jeszcze jednego z napisem "dla ciebie" bo ten mój to masakra :/ tak źle się odbija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no, ale się obkupiłaś :
      Ja mam wszystkie stemple z napisami z Lemonade i jestem bardzo zadowolona!

      Usuń
  4. Przepiękna kartka zwłaszcza, że kolorystyka trudna. Rozetka jest super :) bardzo lubię zdobić nimi kartki. Niektóre nawet są całe po przesłaniu kartki pocztą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka :) Moim zdaniem kolorystyka idealnie trafiona do wzoru i rozetka piękna Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna karteczka :)) rozetka jest pięknym dodatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na moim ekranie to dobrze wyglada, znaczy kolorystyka :)
    bardoz fajna karteczka
    dziekuje za udzial w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kartka:]
    Uwielbiam ten papier:]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)