środa, 4 lipca 2012

Słoneczniki

Witam serdecznie :)

Dziś przedstawiam słonecznie żółtą kartkę ze słonecznikami.
Nie jest to może intensywny żółty raczej lekko przygaszony... ale taki wydawał mi się bardziej odpowiedni dla adresata - a jest nim Babcia mojego męża :) Stąd też napis "Zdrowia", bo przecież to najważniejsze :)



Wykorzystałam TEN papier z Galerii Papieru, słoneczniki wycięte z TEGO arkusza Vintage.




Napis pochodzi z tego zestawu z Craftfun, stempelek imitujący przeszycia z zestawu Szyjemy z Lemonade, tusz i glossy accents (lekko pociągnęłam nim słoneczniki) ze scrap.com.pl


Ogólnie wydaje mi się, że kartka ma taki "starociowy" klimat - to chyba przez te słoneczniki... są naprawdę piękne!!

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Falbanki w Scrap Markecie - falbanki przypomina stempelkowy ścieg
Lubimy słońce w Lemonade - dominuje kolor żółty, a słoneczniki to takie małe słońca :)
Słonecznie żółta praca w BerisArt - j.w.
Monochromatycznie w PWC - różne odcienie żółci z niewielką domieszką brązu :)



U mnie po burzy, wreszcie jest czym oddychać... ale to pewnie chwilowe.
Tylko krótka przerwa między upałami...
No nic, damy radę :)

Pozdrawiam, miłego dnia!!!


14 komentarzy:

  1. No i właśnie przez te upały jeszcze nie wywiązałam się z wysłania Twoich książek.Mam nadzieję,że mnie nie przeklniesz:)
    Jestem zdziwiona bo gdybyś nie napisała to nie spostrzegłabym ,że to nie są prawdziwe przeszycia maszynowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety maszyny nie mam więc póki co u mnie tylko imitacja szycia ;)
      A co do książek to się w ogóle nie przejmuj - ja mam co czytać :) Wyślesz jak znajdziesz czas!

      Usuń
  2. Bardzo słoneczna praca - życzę powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka bardzo delikatna i pomysłowa. Genialne są stempelki imitujące ściegi. Gdybym nie doczytała opisu do końca napisałabym, że te ściegi są czadowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszła ci ta karteczka :) Słoneczna, radosna i bardzo zdrowa:) Delikatna, wszystkiego w sam raz:)
    I w życiu na pierwszy rzut oka bym nie powiedziała, że to imitacja szycia :) Pomysłowe! Paulette

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie! :) widzę każda radzi sobie z brakiem maszyny do szycia na swój sposób, ja szyję ręcznie, ale ten stempelkowy ścieg to rewelacyjny pomysł! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super karteczka i słoneczniki rzeczywiście starociowe, ale niezwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka elegancka i Babci na pewno się spodoba!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Marketu!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna karteczka :)) NA pewno spodoba się obdarowanej :))
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt :))

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna kartka!!! i te stempelkowe przeszycia...super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka i piękne słoneczniki.
    Jak najbardziej nadawałyby się również na Szufladowe wyzwanie "Polne kwiaty".
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna karteczka, lubie sloneczniki :) a przeszycia rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)