piątek, 10 sierpnia 2012

Ślubne klimaty

Witam :)

Dziś kolejne kopertówki...

Pierwsza w czerwieni - znów papier z serii Przedwiośnie z Galerii Papieru (teraz za 0,6 zł za arkusz!!!!!).
Ostatnio pokazywałam kopertówkę niebieską z tej serii, ale myślę, że czerwona też fajnie pasuje :)


Napis to "gotowiec" z zestawu "W tiulu i koronkach" z Galerii Rae - bardzo polecam :)
Ćwieki scrapek.pl, babcina koronka bawełniana, wstążka z pasmanterii... a kwiaty...


Kwiaty są dziełem Pauliny z Galerii Inspiracji. Czy nie są wspaniałe?? Ja się napatrzeć nie mogę :) Są piękniejsze od sklepowych :)
Miałam to szczęście, że Paulina podarowała mi całkiem spory pojemniczek tych cudnych kwiatów więc pewnie często będą gościły w moich pracach!
Paulina, jeszcze raz dzięki :)
Zajrzyjcie do Pauliny na bloga, bo tam exploding box pełen kwiatów :)


Kartkę zgłaszam do BerisArt na wyzwanie "Ślubne klimaty"

Teraz czas na drugą kopertówkę. Tym razem żółty Kapuśniaczek z Galerii papieru (no, nie... ten papier też 0,6 zł!!!!! - co za ceny!?)


Napis pochodzi z tego samego zestawu tagów "W tiuli i koronkach" z Galerii Rae, niebieskie różyczki od Pauliny, różowy kwiat + ćwiek oraz liquid pearls ze scrap.com.pl, koronka i wstążka oczywiście z szafy babci :)


Obie te kartki są "do wzięcia" :) więc jakby co, czekam na kontakt :)

Aż się nie chce wierzyć, że już 10 sierpnia... jak ten czas leci!
Człowiek tak czeka na lato a potem nawet nie wiadomo kiedy ono mija...
Ale podobno w ten weekend spodziewany jest "deszcz meteorytów" - fachowo chyba perseidy.
Spoglądajcie w niebo :)

Pozdrawiam,
Asia

5 komentarzy:

  1. Świetne! I jestem zauroczona stemplami:)
    Masz rację -czas mija a niektórzy to już o jesieni ale ja póki co to na jesień się jeszcze nie zgadzam:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam,że to nie stemple a tagi... :)

      Usuń
    2. Tak, to tagi :) Polecam te i inne gotowe do wycięcia elementy z Galerii Rae. Są super :)

      Usuń
  2. Cieszę się że kwiatki się do czegoś przydały i kopertówki prześliczne:)Ta czerwona rewelacyjna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kopertówki :))
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)