poniedziałek, 13 sierpnia 2012

W kolorze kawy z mlekiem :)

Witam :)

Dzisiejsza kartka to powrót do papierów Letni Poranek z Magicznej Kartki - tym razem kolor kawy z mlekiem czyli Cafe Latte.
Już nie raz pisałam, że ta kolekcja jest fantastyczna! Kartki same się z niej robią :)


Kartka z motywem ptaka i klatek - kupiła ją pewna pani dla znajomego, który hoduje gołębie :)
Mam nadzieję, że się podobała :)))


Napis to stempel z Lemonade


Wybaczcie jakość zdjęć ale były robione wieczorem z lampą błyskową...

Zgłaszam ją na wyzwanie Monochromatycznie w Scrap Markecie.

A tak a propos kawy... chyba muszę się napić, bo zaraz usnę :)
Pozdrawiam serdecznie, buźka


2 komentarze:

  1. A ja to kawę musiałam ograniczyć buuuu;(
    Właśnie dotarła do mnie przesyłka z Magicznej Kartki i jeszcze nie przejrzałam zawartości.Karteczka w kawowym kolorze nasuwa miłe skojarzenia:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, na pewno się podobała, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)