czwartek, 30 sierpnia 2012

Wyróżnienie

Witam, witam :)

Parę dni temu dowiedziałam się, że dostałam od Joli z bloga Świdrygałki kolejne wyróżnienie :)


Jolu, dziękuję bardzo :)
 Fajnie mieć na drugim końcu Polski przyjazną duszyczkę :) Buziak :*

Z wyróżnieniami jest tak, że cieszą ogromnie ale potem trochę nie wiadomo, co z tym zrobić ;-)
Wg zasad mam wyróżnić 5 blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów.
Wiele blogów chciałabym wyróżnić ale wszystkich się nie da...

Po chwilowym zastanowieniu postanowiłam, że przyznam takie oto wyróznienia - przy każdym krótkie uzasadnienie :)
1. Joli - wyróżnienie zwrotne :D Jola robi piękną biżuterię a ostatnio zasypuje nas niesamowitymi kartkami :)
2. Paulinie - która robi cuda z papieru, z którą zawsze fajnie się spotkać :) a poza tym łączą nas wspólne plany!!
3. Kasia z bloga kartkazciastkiem.blogspot.com - piękne kartki, albumy... i ciekawe opowieści :)

a teraz blogi, które poznałam dzięki mojemu Candy
4. Basię z bloga barbarahaft.blogspot.com - za różnorodność - piękne kartki, serwetki, kolczyki, decoupage....
5. Martę z bloga nibynic-zaprasza.blogspot.com - za cuda z filcu i papieru :)

Co zrobicie, dziewczyny, z tym wyróżnieniem to już Wasza sprawa :) Nie zmuszam do niczego :)))

Przypominam, że na Candy można zapisać się do jutra :)
Miłego dnia, paaa

3 komentarze:

  1. Ojoj...Znowu dostałaś wyróżnienie???
    Ja mam podobne zdanie co do wyróżnień.Bardzo się ucieszyłam bo to znaczy ,że ktoś o mnie trochę,przez chwilę miło pomyślał:)
    Tylko potem to zaczyna pączkować itp,itd.Na niektórych blogach są takie informacje;,,wyróżnienia są miłe ale nie-dziękuję''
    Można sobie te miłe wyróżnienia zatrzymywać i ewentualnie nie przekazywać ich dalej:)))
    Ja sama nie wiem...
    ...i jeszcze cieszę się,że jestem przyjazną duszyczką:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga :) Otóż to...ja nie mam pojęcia co robi się z blogowymi wyróżnieniami, więc po prostu bardzo się z nich cieszę i jest mi niezwykle miło, że mój blog został zauważony wśród tak wielu wspaniałych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci serdecznie i bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie :))) tym bardziej, że nie miałam okazji "poznać" Cie wcześniej :)) to bardzo miły początek znajomości :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)