poniedziałek, 24 września 2012

Ślubne dwie

Witam poniedziałkowo :)

Sezon ślubny powoli się kończy - choć jeszcze październik przed nami.
Przedstawiam zatem dwie kartki ślubne :)

Pierwsza delikatna z pięknem stemplem z Parą Młodą, który dostałam od Joli - dzięki :)))
Stempel jest tu główną ozdobą, do tego papier z fajnym wzorem - niestety nie pamiętam skąd go mam :( Może ktoś go rozpoznaje??





Druga kartka 'vintage' w ciemniejszym barwach - papier i obrazek z Galerii Papieru.
Słodki obrazek, prawda? :)



Pozdrawiam serdecznie :)
Łapcie ostatnie promienie słoneczne :)))

Paaaa

5 komentarzy:

  1. Pierwsza bardzo elegancka i delikatna druga natomiast rozkoszna :D Każda z nich ma coś w sobie co przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki ładne i eleganckie, fajny ten stempelek z młodą parą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza kartka mnie powaliła na ziemię - ten stempel jest boski...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj...ja to jednak mocno chora jestem skoro tyle ciekawostek opuściłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mimo choroby trochę tworzysz :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)