piątek, 26 października 2012

Wesołe literki 2

 Witam :)

Dziś pokażę drugi szyld/napis z imieniem, który wykonałam na mojej młodszej siostrzenicy.
Pierwszy szyld można zobaczyć TUTAJ.

Madzia na ponad 2 lata i jest niesamowitym słodziakiem :))) Z racji zainteresowań starszej siostry też lubi dinozaury, uwielbia "męczyć" swojego małego kotka a poza tym... lubi jeść :)
Dlatego wybrałam do ozdobienia jej literek tekturowe elementy: dinozaur, lód, latawiec oraz kotka wyciętego dziurkaczem. Poza tym słodkie sówki i kilka błyszczących kamyczków.






Szyldy dziewczynkom się podobały ale z tego co wiem, chciały się zamienić literkami "A" z dinozaurami :D Tzn. Maja chciała się zamienić, bo Madzia ma jeszcze niewiele do powiedzenia ;)

Szyld zgłaszam do Kreatywnego Pola na wyzwanie Dziecięce kropki - literka "D" jest w kropki, poza tym są błyszczące kamyczki jako kropki.

A żeby rodzicom nie było smutno zrobiłam im zawieszkę na klamkę :)



Zawieszka w barwach ostrzegawczych z czachą :) Oczy zrobiłam obijając stemplem wykrzyknik i zalewając je Glossy Accents. Fajny efekt :)))

Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem :)
Miłego dnia i weekendu! Ponoć zima zaatakuje więc trzymajcie się ciepło :*

7 komentarzy:

  1. Świetny efekt z tymi wykrzyknikami faktycznie.Asia jakim cudem Ty wiesz o tych wszystkich wyzwaniach.Jestem pod wrażeniem Twojej aktywności.Super! :)
    A zimie się nie dajemy! Od czego ciepłe czapeczki itd.prawda ?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio czekałam na koniec zajęć mojej córki więc miałam chwilę, żeby pogrzebać w necie i trafiłam na to wyzwanie:-)
      Czapeczki, szaliczki itp... Wszystko fajnie ale jednak żal tej złotej jesieni:-)

      Usuń
  2. Szyld super i wyobraź sobie, że tak na pierwszy rzut oka myślałam, że jest uszyty z materiału :)A zawieszka dla rodziców - z humorem - tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W temacie literek nie zabierałam jeszcze głosu, a jest co podziwiać :)
    Świetny pomysł z szyldem :)

    Jako kompletny laik w dziedzinie scrapowania zapytam - literki tekturowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, literki tekturowe ze Scrapińca :) Dzięki za miłe komentarze!!! Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Sliczny napis, papierek w kropki to podstawa, blyszczace kamyczki to nie to samo i sie nie licza ;), ale dodaja uroku. DZiekuje za udzial w moim wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)