sobota, 1 grudnia 2012

Z choinką

Już grudzień :)
Aż trudno uwierzyć... listopad przeleciał nawet nie wiadomo kiedy...
Zaczyna się adwent więc kartkowanie świąteczne staje zupełnie uzasadnione :)

Oto kartka z choinką :)



Papier i elementy do wycięcia a także stempel pochodzą z Lemonade. Papier nie jest z kolekcji świątecznej ale moim zdaniem fajnie pasuje :) Powstało jeszcze kilka kartek z tym papierem.
Choinka potuszowana i pokryta zielonym klejem z brokatem - na zdjęciach tego nie widać ale pięknie błyszczy :) Tekturka, tusz a także półperełki ze scrap.com.pl.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Drzewo w Galerii RAE.

Kartki kartkami, a mnie coraz bardziej ogarnia szaleństwo robienia innych ozdób świątecznych.
Mam sporo pomysłów i zapału... tylko, że jak to zwykle bywa u mnie - zaczynam kilka rzeczy na raz, które potem muszą odczekać swoje ;) Tak już mam :)))

Miłego weekendu życzę,
pozdrawiam :)

Dzięki za komentarze :*

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartecxka, Z tym robieniem kilku rzeczy na raz mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też tak miewam...Czasem te kilka rzeczy rozpoczętych na raz czeka razem na dokończenie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! ja też mam dużo pomysłów, gorzej z czasem :D w tygodniu zwijam rurki, robię choinki, maluję ale niestety sobie nie pokartkuję a jak wracam do domu na weekend to i tak za dużo czasu nie ma:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)