piątek, 4 stycznia 2013

Męskie kartki - pin up girls

Witam :)
Dziś pokażę męskie kartki z pin up girls.
Wydaje mi się, że motyw pięknej dziewczyny jest dość uniwersalny - 
i dla młodych, i dla starszych :)
A może i dla kobiet?? Czemu nie :)

Pierwsza kartka z przewagą niebieskiego z papieru Magia Barw z Magicznej Kartki,
 kwiatek, ćwiek, perełki w płynie scrap.com.pl.





Druga kartka żółto-czarna: papier Ale plama z Galerii Rae,
taśma w czarno-białą kratkę, kwiat, perełki w płynie ze scrap.com.pl.




Obrazki ściągnięte STĄD i STĄD.

Wiecie, że znowu mamy weekend?? Aż trudno uwierzyć ;)
Ja już się zupełnie pogubiłam w dniach tygodnia!
Udanego wypoczynku :)


5 komentarzy:

  1. uwielbiam ten typ obrazków jak i tatuaży. Są bardzo kobiece i uwodzicielskie - i dlatego typowe dla mężczyzn .... Kartki są świetne :D Weekend dla mnie jest straszny, wtedy panuję największy hałas i harmider.... i w niedzielę błagam już o poniedziałek gdzie dzieci są w przedszkolu , tatuś w pracy a ja z najmłodszym mam ciszę i spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki super.Świetne motywy! Bardzo mi się podobają! Tych od Ciebie jeszcze nie wykorzystałam bo....zapomniałam ,że je mam:)))I to jest powód coby zabrać się w końcu za porządki w moim rękodzielniczym zakątku a właściwiej- kątku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) idealne na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, jak zwykle, na walentynki jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)