wtorek, 23 kwietnia 2013

Kopertówka urodzinowa

Kopertówka powstała na wyzwanie mapkowe w Magicznej Kartce. Mapka jak zwykle łatwa i przyjemna , a mnie razu przyszła do głowy jako ozdoba kopertówki. A że miałam właśnie wykonać kopertówkę na zamówienie, szybko zabrałam się do pracy.

Wykorzystałam piękny papier z kolekcji Magia Barw z Magicznej Kartki. Biało-czarny jest bazą, czarno-biały dodatkiem, a żeby nie było tak smutno dodałam cudne kolorowe kwiaty z Rapakivi. Szczególnie słonecznik mnie zauroczył :-) Stempel oczywiście z Lemonade.

Czy u Was też tak buchnęła wiosna?? To niesamowite:-) Prawie lato!
Mmm, przyjemnie :-)
Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba z tym żółtym słonecznikiem!!!Wiosna jeszcze jaka!!! Cudownie ,że w końcu cieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kopertowka :) ja ostatnio też mam "fazę" na kopertówkowanie :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)