piątek, 17 maja 2013

Komunijna kartka w pudełku

Dziś pokażę Wam kartkę na I Komunię Świętą, którą robiłam "na szybko" i według wskazówek zamawiającej.

Życzenia miały być na pierwszej stronie a w środku koperta. Wymyśliłam więc kartkę sztalugową, do niej powstało pudełko. Całe szczęście miałam gotowe pudełko z CraftFun - wystarczyło tylko poskładać i ozdobić (a właściwie odwrotnie). Polecam te pudełka wszystkim, którzy tak jak ja, zawsze coś źle wymierzą ;-)

Papiery to połączenie Gale
rii Papieru i Magicznej Kartki. Kielich z CraftFun, kwiaty Rapakivi, stempel "Pierwsza Komunia Święta" dostałam od Joli - dziękuję :-)

A już jutro u mnie w mieście w ramach Wall Street Festival odbędzie się kiermasz, na który serdecznie zapraszam :-) Będziemy tam z Pauliną :-)
Oprócz kiermaszu wiele innych atrakcji!!! Kto żyw (i ma niedaleko) niech przybywa ;-)

P.S. Kolejność zdjęć dość dziwna ale blogger wypycha mi zdjęcie z kopertą jako pierwsze ;-)

1 komentarz:

Dziękuję za Twoją opinię :)