piątek, 24 maja 2013

Sowia zakładka

Taka zakładka chodziła mi po głowie już dawno ale dopiero dzięki wyzwaniu na blogu scrapek.pl wzięłam się do roboty.

W wyzwaniu chodzi o to, by z papierowych elementów wyciętych ręcznie lub dziurkaczami stworzyć zwierzaka.

Ja zrobiłam sowią zakładkę dla mojej córki:-) Wszystkie elementy wycięte ręcznie oprócz nosa i uszu, które wyciełam dziuraczem serce. Głowa sowy podklejona na kosteczkach dystansowych by mogła wystawać z książki.

Sówka się spodobała, ale chyba trzeba będzie ich zrobić więcej, bo często czytamy kilka książek na raz. A może zrobię to razem z córą - na pewno bedzie fajna zabawa :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł tej sowiej zakładki a praca nad takim wyzwaniem z własnym dzieckiem jest świetną zabawą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka, ślicznie wyszła, mam nadzieję, że można się na niej wzorować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna:)) pomysł bomba, a wykonanie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ta sówka patrzy zza kartki ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-DT Basia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)