wtorek, 19 listopada 2013

Święta w stylu eko

Witajcie

Dziś szybko wpadam, żeby pokazać Wam genialnie proste ale efektowne ozdoby świąteczne w stylu eko.

Wianek na bazie styropianowej owinięty koronką i sznurkami w dwóch kolorach. Do tego gwiazdka wycieta z tektury (stare pudełko) i pomalowana farbą akrylową.

Produktem ubocznym mojej zabawy z tekturą i farbami jest gwiezdna girlanda. Jakoś w tym roku wzięło mnie na girlandy ;) ale uważam, że to fajna ozdoba.

W obu przypadkach użyłam farb więc zgłaszam moje dekoracje na #1 wyzwanie Świata Artysty KLIK

A tak w ogóle lubicie styl eko? Ja uwielbiam jego prostotę!
Ale lubię też bogactwo stylu tradycyjnego na święta (czerwień, złoto itp). Dlatego wianek i girlanda wylądują w mojej "eko" sypialni a w salonie będzie tradycyjnie ;)

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia!!

4 komentarze:

  1. Lubię styl eko i to nawet bardzo.Uwielbiam własnoręcznie zrobione ozdoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takie własnoręcznie wykonane ozdoby świąteczne są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudny wianek - w prostocie siła. Dziękuję za odwiedzenie bloga Świata Artysty i udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wyszło fajnie i EKO. Wianek wydaje się być taki... ciepły dzięki tej koronce :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)