poniedziałek, 30 grudnia 2013

Kalendarze

Jak się macie po świętach?
Ja muszę przyznać, że święta bez mrozu i śniegu czy choćby pośniegowej pluchy nie mają w sobie takiej atmosfery, jakiej bym oczekiwała. I choć nie jestem miłośniczką zimy to tęsknię za białymi świętami! Bożego Narodzenia - żeby było jasne, bo Wielkanoc jak najbardziej może być wiosenna :)

Święta, święta... A tu już Nowy Rok za pasem :)
Dlatego dziś przedstawiam dwa kalendarze z UHKowych papierów. Do kupnych wkładów dorobiłam okładki, dodałam wstążki i spięłam kółkami.
Oba kalendarze znalazły już swoich właścicieli, mam nadzieję, że dobrze posłużą cały rok :)

Korzystając z okazji życzę wszystkim szampańskiej zabawy Sylwestrowej a w Nowym Roku samych sukcesów i spełnienia marzeń!!!

P.S. Gdzie jutro się bawicie? W domu czy na balu ;) ?
My spędzimy tą noc wśród znajomych - mam nadzieję, że będzie udana impreza :)

4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe kalendarze.Papiery UHK uwielbiam.Co do Sylwestra to go nie uwielbiam ale.. 2013 był dla mnie rokiem złym więc może teraz spojrzę na ten ostatni dzień roku nieco łaskawiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pechowa 13? W takim razie życzę, żeby nastepny rok był lepszy :)
      Ja też nie przepadam za Sylwestrem ale póki dzieci małe to nie mam wielu okazji do imprezowania z własnym mężem więc muszę korzystać ;)

      Usuń
  2. Kalendarzyki super, na pewno będą dobrze służyły przez cały 2014 rok :) A i dla Ciebie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna do torebki,proste bez elementów odstających które by szybko mogły odpaść bądź się zniszczyć ko kolory piękne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)