piątek, 23 stycznia 2015

Jak podrasować gotowy album

Plan był taki...

Zrobić album ze zdjęciami mojej starszej córki z wakacji spędzonych z Babcią i Dziadkiem. Miał to być oczywiście prezent na ich święto.

Gdy wydrukowałam ponad 100 zdjęć zrozumiałam, że zrobienie albumu od podstaw będzie dość trudne... Album miał być w miarę płaski, żeby nie było problemu z przechowywaniem.

I wtedy trafiłam w Biedronce na cudne gotowce :) Albumy z ciekawą grafiką, zapięciem na magnes i bardzo porządnie wykonane.

Tak oto po dodaniu ścinków przeróżnych papierów, cytatów i napisów powstała piękna pamiątka z wakacji.

Dziadkowie zachwyceni :)

Miłego weekendu!!

2 komentarze:

  1. Ja tu czekam na więcej zdjęć i ... ni ma :P Piękne te albumy były a ten wzór co wybrałaś bomba ;) I to jest przykład że nie wiele potrzeba by coś ozdobić i był fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł :)) ja też mam problem z przechowywaniem albumów innych, niż płaskie, a to świetne rozwiąznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)