poniedziałek, 13 kwietnia 2015

O papierach z Biedronki

Tak, tak, tytuł posta może brzmieć nieco egzotycznie ale w zeszłym tygodniu do tej popularnej sieci sklepów rzucili fajne bloki kreatywne w szalonej cenie 7,99zl.
Ja zakupiłam kilka sztuk i jeszcze tego samego dnia je pocięłam :)

Oczywiście pewnie znajdą się tacy, co będą marudzić, że papiery są cienkie, brzydkie wzory itp. Ja tam jestem zachwycona :)
Papiery, których ja nie wykorzystam, na pewno chętnie potną moje córki - świetne do zabaw kreatywnych.

Dodatkowo każdy blok ma arkusze do samodzielnego wycinania i arkusze z literkami samoprzylepnymi.

Ok, już nie zanudzam, bo pomyślicie, że to kryptoreklama ;)
Oto moje prace: kartka na roczek (obrazek z sieci) i metamorfoza pudełka po herbacie.

3 komentarze:

  1. Kupiłam :) Te bloki są fantastyczne :) Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez zakupiłam te bloki i jestem z nich bardzo zadowolona, twoje pracki sa super, kolorowe, wesołe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)