sobota, 27 czerwca 2015

Bobbiny w akcji

Fascynacja szydełkiem i włóczką typu tshirt jeszcze mi nie minęła. I mam wrażenie, że nie minie tak szybko ;)
No chyba, że zrobię już wszystko co mi się marzy... A marzy mi się projekt xxl - dywanik lub pufa. Tylko nie wiem czy starczy mi cierpliwości ;)

Poniżej kilka prac z tej włóczki.

Podkładka czy też mata na stół, idealna pod gorące garnki. Szaro-turkusowa - cudnie wyszła :) był to prezent dla koleżanki

Duży kosz xxl, średnica 26 cm, wysokość ok 10, kolor "lodowy". Fajnie trzyma kształt. Ten kosz zrobiłam dla samej przyjemności robienia ale może znajdzie się chętny na niego? :)

Mam kilka projektów już skończonych ale nie mogę ich jeszcze pokazać, bo to prezenty... Także bądźcie czujni, będzie więcej!

A na koniec coś z serii "potrzeba matką wynalazków " - kawałek włóczki zastąpił nam wczoraj pasek do spódniczki. I tym sposobem udało nam się uratować galowy strój na zakończenie roku szkolnego :)

4 komentarze:

  1. No to twórz tą pufę bo jak co zamówię jak ci wyjdzie :D Jami jami ::D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam dywanik :) i jak na razie mam dość projektów xxl ;)

      Usuń
  2. Wiązanie spódniczki, kreatywne ;)
    Ja zaś też marze o pufie tyle tylko raczej myślałam aby wykonać ją ze sznurka bawełnianego. Choć muszę przyznać, że twoje wyroby z taj włóczki bardzo ładnie się prezentują ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pufa ze sznurka będzie zdecydowanie lepsza niż z takiej włóczki. W motku nigdy nie wiadomo, co nam się trafi, jaka grubość włóczki, jej rozciągliwość...
      Miło mi, że mnie odwiedziłaś!

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)