czwartek, 11 lutego 2016

Kwadratowy koszyk

Przy dwójce chorych dzieci musiałam jakoś ogarnąć wszystkie lekarstwa.
Wymyśliłam, że zrobię kwadratowy koszyk z uchwytami dla łatwiejszego przenoszenia.

W sieci znalazłam ten świetny kurs Soulmade - 
wszystko fajnie wyjaśnione, polecam!
U mnie zamiast wywijanej góry są uchwyty, ale dno koszyka robione zgodnie z zaleceniami.



Włóczka to mój ulubiony grafitowy KotToOn 



Już po zrobienia koszyka okazało się, że nie wszystkie leki się mieszczą!!
Wyobraźcie sobie, ile tego mamy ;)

Ale jestem bardzo zadowolona z efektu - koszyk jest dość stabilny, wygodnie się go przenosi
no i w końcu mam porządek w lekach!

A co u Was słychać?



2 komentarze:

  1. Fantastyczny koszyk :-) Świetny pomysł na trzymanie lekarstw w jednym miejscu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)